Діяльність закладу - СНВК "Мрія"

Поиск
Перейти до вмісту

Головне меню:

Діяльність закладу

Про нас



     Спеціальний навчально-виховний комплекс «Мрія – це велика дружна родина, в якій панує затишок, злагода і добробут. Працює тут творчий, небайдужий до дітей колектив, який вірить, що кожна дитина це неповторна індивідуальність зі своїми талантами, інтересами, можливостями та індивідуальними особистісними проявами.
     

        Станом на 01.01.2018 року в СНВК «Мрія»  функціонує: 8 дошкільних груп (з низ 3 групи короткотривалого перебування) та 9 класів, в них навчаються та виховується 160 дітей: 67 дошкільнят і 93 учня початкових класів.

    Територіально заклад охоплює в основному дітей Деснянського (до 80%), Дарницького, Дніпровського, Подільського, Оболонського  районів.

    Метою навчально-виховного процесу в закладі є всебічний розвиток орієнтовно до основних захворювань та з урахуванням фізичних можливостей дитини.  

      Основними напрямками роботи є :
Створення умов для здобуття дошкільної та початкової освіти, всебічного і фізичного розвитку дітей з урахуванням індивідуальних особливостей, інтелекту та можливостей (навчання здійснюється відповідно програм, затверджених Міністерством освіти і науки України);
 Профілактика і корекція рухових порушень, фізична реабілітація (індивідуально та в підгрупах відповідно до діагнозів дітей, за призначенням лікаря - фізіопроцедури і масаж);
 Корекція мовленнєвих порушень (проводяться індивідуальні та підгрупові заняття в тісному взаємозв’язку
логопедів, дефектологів та  інших педагогів);
 Психокорекція (акцентується увага на психогімнастиці, казкотерапії та корекції розвитку психічних процесів, враховуючи особливості кожного дитячого колективу та особистості);
 Корекція пізнавальної діяльності (робота з дітьми дошкільного віку над сенсомоторним розвитком та соціальною адаптацією: самообслуговування та уміння діяти з предметами побуту);
 Соціальна адаптація та інтеграція дітей з особливими потребами у суспільство (особливе значення приділяється адаптації дітей дошкільного віку та майбутніх п’ятикласників до нових колективів, дітей, що за станом здоров’я навчаються індивідуально
- до шкільного життя, психологічній готовності до навчання в школі, навичкам поведінки в суспільному житті, профілактиці шкідливих звичок, роботі з батьками);
 Надання ранньої педагогічної корекції (надання дітям, які самостійно не пересуваються, з 3-х річного віку, можливості перебування в закладі за короткотривалим режимом);
 Індивідуальне навчання учнів, які за станом здоров’я не можуть відвідувати навчальний заклад, вдома (діти від підготовчого до 4 класів);
 Комплексна реабілітація дітей
, що мають інвалідність.

       
Завдячуючи тісній співпраці батьків, педагогів, дефектологів, логопедів, реабілітологів та психологічної служби спостерігається позитивна динаміка розвитку дітей, що дозволяє їм піднятися на нову соціальну сходинку та сприяє утворенню внутрішньої позиції, забезпечує повноцінне оволодіння ними навчальною діяльністю та визначається як готовність до суспільного життя.




Загальна характеристика приміщень і території закладу
Перелік приміщень закладу:
• споруда закладу, що займає площу – 2780,4 м2;
• групових приміщень – 11;
• кабінетів – 12 (логопедичних – 3, сенсомоторного виховання – 2, англійської мови – 1, трудового навчання – 1, музики та співі – 1, психолога – 1, заступника директора з НВР – 2, вихователя-методиста – 1);
• спортивна зала – 1, зала ЛФК – 2;
• музична зала – 1;
• медичний блок – 1;
• кабінет реабілітації – 1;
• кімната релаксації – 1.
    

  
Вивільнені приміщення з метою здійснення повноцінного корекції розвитку та освітнього процесу переобладнано під кабінети:
- 1 групове приміщення –  залу ЛФК,
- 1 групове приміщення - кабінет логопедів та учительську;
- 1 групове приміщення – кабінет трудового навчання, музики та іноземної мови,
- 2 групових приміщення - під групи ранньої педагогічної корекції та клас з неповним днем перебування (працюють у дві зміни).

Комплектація закладу дітьми

      Комплектування дошкільних груп закладу та класів початкової школи дітьми здійснюється на підставі направлення психолого-медико-педагогічних консультацій (Центральної, Київської міської або Деснянської районної) та заяв батьків.

       В групи та класи повного дня зараховуються діти, які самостійно пересуваються, мають рухові можливості для самообслуговування, не потребують індивідуального догляду та направлені РМППМК, МППМК або ЦППМК. Приймаються діти з наступними діагнозами:  форми церебральних паралічей, наслідки поліомієліту у відновному й резидуальному станах; різні вроджені й набуті деформації кінцівок та опорно-рухового апарату; наслідки інфекційних поліартритів, артрогрипозів, хондродистрофіях, міопатії І-ІІ стадій; сколіозу І-ІІ ступеня.
        
         
Зарахування та відрахування дитини з дошкільного закладу, переведення з однієї вікової групи до іншої чи перегляд програми навчання відбуваються лише за направленнями ПМПК відповідно до діагнозу та рівня інтелектуального розвитку дитини.
          Переведення  дітей дошкільного віку з однієї вікової групи до іншої, формування  новостворених груп здійснюється наприкінці оздоровчого періоду (кінець серпня).
          Переведення учнів школи до наступного класу здійснюється в кінці навчального року (травень) у порядку, встановленому МОН України.
       
        
При зарахуванні подаються такі документи:
 - витяг з протоколу ПМПК (Центральної, Київської міської або Деснянської районної),
 - направлення Департаменту освіти і науки міста Києва (для учнів) або Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації (для дошкільників),
 - заява батьків
(чи осіб, що їх замінюють) на зарахування до закладу,
 - копія свідоцтва про народження дитини,
 - медична картка про стан здоров’я дитини з висновками лікарів та карта профілактичних щеплень,
 - довідка дільничного лікаря про епідеміологічне оточення,  
 - копії документів, що підтверджують право на пільги (за наявності),
 - довідки районної ЛКК (для учнів індивідуальної форми навчання).

 
Назад до вмісту | Назад до головного меню